Επιστροφή παραγγελίας
Μπορείτε να επιστρέψετε την παραγγελία σας μέσα σε 14 μέρες από την ημερομηνία που θα την παραλάβετε. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.
Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών ή σε περίπτωση που η συσκευασία του προϊόντος έχει ανοιχτεί, τότε το www.bebakia.gr δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή και την αντικατάσταση.
Εφόσον η απόφαση για επιστροφή δεν οφείλεται σε λάθος του καταστήματος, τα μεταφορικά επιβαρύνουν τον πελάτη. Μόλις το κατάστημα παραλάβει την επιστροφή, επιστρέφει στον πελάτη τα χρήματά του μείον τα μεταφορικά (σε τραπεζικό λογαριασμό) από τη στιγμή που το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και συνοδεύεται από όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν κατά την πρώτη αποστολή (π.χ. συσκευασία, απόδειξη λιανικής πώλησης κ.λπ.).
Πριν από κάθε επιστροφή είναι απαραίτητη η συνεννόηση με το www.bebakia.gr. Μπορείτε οποιαδήποτε στιγμή να μας στείλετε μήνυμα σε Facebook ή Instagram, να στείλετε email στο [email protected] ή να μας καλέσετε στο 2351036258, Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-14:00.
Αλλαγή προϊόντος
Η διαδικασία αλλαγής δρομολογείται από το κατάστημα. Σε περίπτωση αλλαγής σε νούμερο (ρούχα, εσώρουχα, παπούτσια, κλπ), η πρώτη αλλαγή είναι με δωρεάν μεταφορικά εφόσον η παραγγελία υπερβαίνει τα 50 ευρώ. Σε κάθε άλλη περίπτωση, το κόστος μεταφορικών ξεκινά από 5€ συν αντικαταβολή, αν το επιθυμεί ο πελάτης, (ισχύει για δέματα που αποστέλλονται με κούριερ και όχι για όσα αποστέλλονται με μεταφορική). Αποστέλλεται το νέο προϊόν στον πελάτη και στον ίδιο διανομέα που θα το παραδώσει, ο πελάτης δίνει το προϊόν που είναι για επιστροφή συσκευασμένο.
Για ογκώδη αντικείμενα που αποστέλλονται με μεταφορική, τα επιπλέον έξοδα για την επιστροφή της παραγγελίας ή και την αλλαγή προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη.
Σε περίπτωση που η ανάγκη για επιστροφή ή και αλλαγή προκύψει ύστερα από λάθος του καταστήματος, τότε ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με επιπλέον έξοδα. Επίσης, σε περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει φθαρμένο-κατεστραμμένο προϊόν, δεν επιβαρύνεται με επιπλέον έξοδα για την επιστροφή ή και την αντικατάστασή του.
Πριν από κάθε αλλαγή είναι απαραίτητη η συνεννόηση με το www.bebakia.gr. Μπορείτε οποιαδήποτε στιγμή να μας στείλετε μήνυμα σε Facebook ή Instagram, να στείλετε email στο [email protected] ή να μας καλέσετε στο 2351036258, Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-14:00.